Майже 40 дорожньо-ремонтних пунктів та понад 120 машин. У розпалі – підготовка області до зими. Цьогоріч траси державного та обласного значення розчищатимуть від снігу в режимі 24/7. Раніше цим займався облавтодор. Техніки не вистачало, а наявні старі машини не справлялися. Часом узимку деякі ділянки доріг були просто непроїзні. Натомість тепер «війну» снігу та ожеледиці оголосили приватні підрядні організації. Як скоординувати зусилля різних служб, обговорювали на нараді в Дніпропетровській ОДА.
«Дніпропетровщина має стати першою серед інших областей за ефективністю, оперативністю та якістю очистки доріг узимку. Спільними зусиллями повинні зробити проїзд магістралями області безпечним та комфортним за будь-якої негоди. Аби не було жодних заторів та інших неприємних сюрпризів для водіїв», – підкреслив голова Дніпропетровської ОДА Олександр Бондаренко.
У розпалі – підготовка до зими трас національного значення.
«Загалом уздовж магістралей облаштували 27 дорожньо-ремонтних пунктів. Їх розподілили в залежності від інтенсивності руху на окремих ділянках. Найбільше – у Харківському та Запорізькому напрямках. Там щодоби проїздять від 30 до 40 тис авто», – сказав керівник проекту ТОВ «Автомагістраль-Південь» Сергій Стельнякович.
У кожному такому пункті – від 4 до 6 одиниць техніки. Це нові автомобілі «Ford», піщано-сольові розподільники, грейдери. Облаштували й адмінбудівлі – для чергових бригад. Наразі заготовлюють склади солі та піску. Вже завезли майже 35 тон із потрібних 44-х. З 1 листопада готуватимуть піщано-сольові суміші.
«Бригади чергуватимуть по 12 годин. Тож техніка виїжджатиме у будь-який час доби, тільки-но почне сипати сніг. Працюватимемо оперативно та якісно. Приміром, за годину зможемо розчистити до 45 км чотирисмугової магістралі. А таких доріг в області – 300 км», – додав Сергій Стельнякович.
Магістралі обласного значення з’єднують населені пункти, переважно села. Вони менш навантажені, порівняно з національними трасами, та не менш значущі. Ними рухаються шкільні автобуси, «швидкі», машини підвозять до сіл провізію та товари масового вжитку.
«Загалом маємо 64 одиниці техніки. Розподілили машини по дільницям. Загалом їх сім. Розробили маршрути, якими рухатимуться грейдери. Наприклад, майже 1 тис км доріг П’ятихатського, Криничанського та Верхньодніпровського районів розбили на 12 маршрутів», – розповів співвласник ТОВ «Будінвест Інжиніринг» Павло Чухно.
Голова ОДА Олександр Бондаренко зауважив, що цієї техніки не вистачить для оперативної розчистки доріг. Тому необхідно додатково залучити інших підрядників.
«Створимо й координаційний центр для комунікації та злагодженої роботи різних служб. Аби забезпечити оперативне реагування комунальників, надзвичайників і поліції на всі погодні «сюрпризи», – підкреслив очільник області.
У нараді взяли участь представники керівництва облдержадміністрації, служби автодоріг, облавтодору, ДСНС, підрядних організацій, громадськість.
Загалом на Дніпропетровщині – 3 тис км доріг державного значення та понад 6 тис км – обласного.