У Пенсійному фонді запрацював веб-портал електронних послуг

У Дніпропетровській області 2 жовтня 2012 року було зареєстровано першого користувача веб-порталу електронних послуг в головному управлінні Пенсійного фонду України.

Веб-портал розроблено Пенсійним фондом України для покращення якості та оперативності обслуговування громадян, впровадження технологій електронного врядування. Його робота розпочата з 1 жовтня 2012 року.

Адреса веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України: portal.pfu.gov.ua.

Веб-портал забезпечує надання таких електронних послуг:

· Реєстрація користувачів на веб-порталі.

· Доступ до розміщеної на веб-порталі інформації для громадян.

· Доступ для громадян до інформації про стан відомостей про застраховану особу, пенсійних виплат, обробки звіту, поданого в електронному вигляді, стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника.

· Взаємодія громадян із територіальними органами Пенсійного фонду України з питань документообігу в електронному вигляді.

· Одержання іншої необхідної довідкової інформації (місцезнаходження, телефони територіальних органів Пенсійного фонду України, новини тощо).

Для того, щоб стати користувачем електронних послуг, достатньо один раз звернутися до територіального управління Пенсійного фонду України за місцем реєстрації із заявою та отримати реєстраційний код відповідно до паспортних даних та ідентифікаційного номеру.

Для завершення реєстрації необхідно зайти через мережу Інтернет за адресою веб-порталу Пенсійного фонду України та заповнити відповідні дані користувача. Таким чином буде завершено реєстрацію на веб-порталі та надано доступ до «особистого кабінету» користувача.

Із цього моменту в будь-який час, маючи доступ до мережі Інтернет (без відвідування територіальних управлінь Пенсійного фонду) працююча особа має можливість ознайомитись зі своїми індивідуальними даними щодо заробітної плати та страхового стажу. Пенсіонер має можливість переглянути особисті пенсійні виплати. Крім цього, кожен громадянин може звернутися до будь-якого територіального органу Пенсійного фонду із заявою чи скаргою.

У момент одержання звернення веб-порталом автоматично присвоюється йому реєстраційний номер та спрямовується до територіального органу Пенсійного фонду, зазначеного заявником, про що портал інформує та надсилає заявнику повідомлення. Зазначене повідомлення надсилається заявнику автоматично на адресу електронної пошти, вказану при реєстрації, протягом однієї доби з моменту відправки звернення.

Розгляд звернення здійснюється у порядку, передбаченому законодавством. Про результати розгляду звернення заявник  повідомляється у спосіб, зазначений ним у зверненні (електронним листом та/або в письмовій формі).

Запровадження електронних послуг у веб-порталі Пенсійного фонду України є кроком удосконалення роботи із зверненнями громадян, покращення обслуговування громадян з усіх питань пенсійного забезпечення.

Юрій Козак, начальник головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області

/2012/11/04/u-pensijnomu-fondi-zapracyuvav-veb-portal-elektronnix-poslug/

Подпишитесь на наши социальные сети Telegram, Facebook, Instagram

Опубликовал(а)А. Баженова
Главный редактор сайта "Имеется Мнение".
Предыдущая запись
Зневірене місто урану. Електоральні уподобання жителів Жовтих Вод
Следующая запись
Бюджет міста зберігає соціальну спрямованість
Добавить комментарий
Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *