Що до звернень громадян до пенсійного фонду

У зв’язку з великою кількістю звернень громадян до управління Пенсійного фонду України в м.Жовті Води Дніпропетровської області, стосовно роз’яснень різноманітного характеру виявляються порушення щодо вимог надання звернень.

Так, трапляються випадки, коли громадянин приносить звернення, яке передано через сусіда, родича чи знайомого, оформлене в одному примірнику, без підпису, зазначення дати, не вказана адреса та телефон. Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” статтею 5 “Вимоги до звернення” регламентуються чіткі вимоги по оформленню належним чином звернень громадян .

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

На вимогу громадянина, який подав звернення до організації, на першому аркуші копії звернення проставляється штамп із зазначенням найменування організації, дати надходження та вхідного номера звернення. Така копія повертається громадянинові.

Також повідомляю, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи встановлює необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

Для організації належного прийому громадян та з метою уникнення черг сподіваємося на Ваше порозуміння в правильності надання звернень до управління.

Наталія Єршова, начальник загального відділу Управління Пенсійного фонду України в м.Жовті Води Дніпропетровської області

/2011/03/27/%D1%89%D0%BE-%D0%B4%D0%BE-%D0%B7%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%8C-%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D0%BD-%D0%B4%D0%BE-%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE/

Подпишитесь на наши социальные сети Telegram, Facebook, Instagram

Опубликовал(а)А. Баженова
Главный редактор сайта "Имеется Мнение".
Предыдущая запись
Власть меняется, мэры приходят и уходят – плохие дороги остаются
Следующая запись
Таксисти починають шукати іншу роботу
Добавить комментарий
Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *