Інтерв’ю з міським головою м. Жовті Води Володимиром Абрамовим

Напередодні Дня місцевого самоврядування «Жовтоводські вісті» поспілкувались із новообраним міським головою Володимиром Васильовичем Абрамовим. Мова йшла про перші кроки міської влади, про зміни, які були обіцяні, і яких чекає громада.

Нагадаємо, що міський голова і нова міська рада набули свого чинного статусу на першій сесії ради 7-го скликання, яка відбулася 25 листопада. А 30 листопада відповів на питання газети.

В.В.Абрамов

— Перш за все, поздоровляю всіх працівників органів місцевого самоврядування із професійним святом, бажаю здоров’я, натхнення і витримки. Працювати в нинішніх умовах дуже важко, та ще й за невелику зарплатню. Тож люди, котрі сумлінно ставляться до своїх обов’язків, заслуговують на повагу. Бажаю, щоб вони продовжували працювати і надалі. Ще раз бажаю їм та їхнім близьким здоров’я.

Щодо змін, які відбудуться.

Перш за все, як я і обіцяв, зустрічі з мешканцями міста відбуватимуться по суботах. Перша уже була 28 листопада. Зустрічі з людьми відбуватимуться і в подальшому по суботах. Скоріше за усе, вони розпочинатимуться о 9-й годині і триватимуть до 15-ї. Але, взагалі, я буду стільки – скільки буде людей.

— З якими питанням звертались люди під час першої зустрічі?

— Питань було дуже багато, але головні – щодо ремонту покрівель. Це найсуттєвіші питання, оскільки люди потерпають від того, що їх помешкання практично заливає. Поточні ремонти не робилися роками. Мене здивувало те, чому стільки звернень, коли саме я вів прийом. Як з’ясувалось, люди чекали саме мене, щоб не звертатись до попереднього міського голови, оскільки вже втратили надію. А від мене вони чекають певних дій із вирішення цього питання. Окрім того, в суботу на прийом колективно прийшли представники будинку №38 по вул.Франка – там, де споруджується нова шатрова покрівля. Сталося те, що в жодному разі не повинно було трапитись. Ремонтно-будівельні роботи розпочались, дах «розкрили», почали встановлювати нову покрівлю («подушки», каркас), але не довели до кінця – дах не покрили. Пішли дощі й покрівля тепер тече там, де вона ніколи не текла, і не тільки у тих, хто мешкає на п’ятому поверсі, а й на третьому. Люди у відчаї.

— Гроші бюджеті використовувались для ремонту?

— Так, гроші бюджеті, окрім того, за повідомленням відповідальних осіб, уже було витрачено понад 700 тис. грн. За ці кошти, я вважаю, можна виконати роботи. Наразі це питання вирішується. Обговорювалось воно і на оперативній нараді керівників комунальних підприємств у присутності представників громадських організацій і мешканців міста.

— Це питання буде вирішено взимку?

— Його потрібно вирішити негайно. Розглядаються різні варіанти, ми готові навіть змінити підрядника. Але питання, ще раз наголошую, потрібно вирішувати негайно, оскільки мова йде про безпеку громадян, як мешкають у цьому будинку.

— Володимире Васильовичу, на першій сесії Ви говорили, що будуть зміни в регламенті роботи міської ради. Чого саме ці змінити стосуватимуться? Це буде новий регламент, чи за основу буде взятий попередній, а до нього внесуть зміни?

— У відповідності до ст.9 діючого регламенту нова міська рада повинна затвердити регламент. У минулі роки, зазвичай, це відбувалося таким чином: брали чинний регламент, вносили до нього несуттєві зміни, затверджували його. А інколи взагалі ніякі зміни не вносились. Цього разу було вирішено переробити регламент повністю. За основу були взяті регламенти діючих рад, у тому числі Олександрійської та Кам’янець-Подільської, а також модельний регламент інституту, який розробив такий регламент як «модельний». Ні у, звичайно, діючий. Працювали молоді депутати, я вважаю, що спрацювали непогано. На 30 листопада новий регламент розроблено.

— Чи зміниться щось кардинально в новому регламенті?

— Регламент визначає порядок діяльності міської ради. Що, зокрема, передбачено. Буде не сім постійних депутатських комісій, а п’ять. Оскільки депутатів зараз менше, то й комісій буде менше, але за кількістю депутатів вони будуть краще укомплектовані. Дві комісії – по вісім депутатів, інші – приблизно по шість.

Наразі працює робоча група у складі дев’яти депутатів під головуванням міського голови, яка опрацьовує питання щодо формування проектів рішень на другу сесію міської ради, перше пленарне засідання якої відбудеться 2 грудня. Це питання про вибори секретаря міської ради, про кількість, склад та назву постійних депутатських комісій, про голів цих комісій, про затвердження регламенту, про склад виконавчого комітету. Щодо останнього – усі погодились, що буде 15 осіб. Керівників комунальних підприємств там не буде. Ми демократично поставились при формуванні виконкому, тож хто буде його членами: міський голова, два його заступники, секретар міської ради і секретар виконкому; по одному представнику від міських осередків політичних партій; два представники — від громадських організацій; СхідГЗК матиме представництво: один — співробітник підприємства та ще один — або від профспілки, або від ради ветеранів.

— Раніше заступників міського голови було три. У Вас буде два заступники? За які напрямки роботи вони відповідатимуть?

— На цей час поки що буде два заступники. Вони вже були представлені членам робочої групи. Один буде з економічних питань, і другий заступник – із питань освіти і культури.

— А напрямком житлово-комунального господарства займатиметься заступник з питань економіки?

— Ні, цього заступника поки що немає. Є вакансія.

— Розкажіть, будь ласка, про роботу депутатів із виборцями. Вони вестимуть прийом там, де й раніше це відбувалось?

— Зараз вирішується питання про дні і місце прийому депутатів. Якщо депутатові ніде буде вести прийом своїх виборців, то йому буде визначене місце в якому-небудь комунальному закладі. Окрім того, передбачається місце для прийому виборців у приміщенні виконкому міської ради.

— Щодо апарату виконкому. Тут відбудуться якісь зміни? Можливо, назви відділів чи напрямки їх роботи?

— Щодо виконавчого комітету. Паралельно з поточною роботою мною здійснювалась і здійснюється на цей час кадрова робота: вивчаються справи кожного працівника виконавчого органу ради (освіта, підвищення кваліфікації, посадові обов’язки, інші документи). Після цього з керівниками відділів і управлінь буде обговорено питання щодо оптимізації роботи їх підрозділів, завантаженості, а також пропозиції щодо зміни структури. Це дуже серйозні питання, аби як до цього підходити не можна. Будуть заслухані усі думки, усі сторони, будемо аналізувати, але поспішних рішень не буде.

— У своїй передвиборній програмі Ви зазначали, що керівники комунальних підприємств будуть призначатися на роботу на конкурсних засадах.

— Так, кадрова служба виконкому отримала завдання розробити Положення про проведення конкурсу на заміщення посади керівника комунального підприємства. Проект уже є. Ми його не видумували, є подібні, тож ми їх використали у своїй роботі. Гадаю, що це Положення буде затверджено на сесії.

— Якщо підбити підсумок нашої розмови.

— Хочу сказати, що роботи дуже багато. Але мене надихає те, що у новобраних депутатів є бажання працювати разом зі мною. Окрім того, працівники виконкому, котрі бачать, що я працюю і вдень, і увечері, і в суботу, і в неділю, також зі мною працюють. Тобто, саботажу я не бачу. І це мені подобається. За ті гроші, які вони отримують, мені не ставлять ніяких підніжок. Поки що у нас немає жодних суттєвих протиріч, які б створювали перепони для нашої роботи в цій команді. Скажу навіть більше: вони якось мобілізувалися. Може, я до них і строго ставлюся, але справедливо. Тож мені подобається, як вони працюють, і наразі поки що немає бажання когось звільнити. Усі сумлінно виконують свої обов’язки.

А ось щодо керівників комунальних підприємств є кадрові питання. Деякі з них забувають, що вони працюють для населення, але це населення вже не сприймає їх як керівників – не бажає їх ні бачити, ні чути. Сьогодні на нараді я сказав таким керівникам: або мешканці міста Жовті Води, або – ви. В мене іншого вибору немає.

Наталя Сіра, Жовтоводські вісті

/2015/12/16/intervyu-z-miskim-golovoyu-m-zhovti-vodi-volodimirom-abramovim/

Подпишитесь на наши социальные сети Telegram, Facebook, Instagram

Опубликовал(а)А. Баженова
Главный редактор сайта "Имеется Мнение".
Предыдущая запись
Вшанування пам’яті героїв-ліквідаторів аварії на Чорнобильський АЕС у м. Жовті Води
Следующая запись
З’явилася група шахраїв, які видають себе за працівників органів державної фіскальної служби
Добавить комментарий
Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *